Tuesday, September 4, 2007

PILIHANRAYA UMUM KE 12 DAH HAMPIR

PRU 12 dah semakin hampir. Peringatan kepada semua ahli keluarga yang telah capai umur 21 tahun boleh mendaftar sebagai pemilih. Kalau PRU 12 berlaku pada bulan November 2007 ini, sekarang ni sempat lagi nak daftar sebagai pengundi ( sebelum 30.9.07 ). Kalau boleh sebelum tarikh akhir ni.

Kawan menyeru kepada ahli keluarga sekelian agar pada hari mengundi esok undilah calon yang nak kepada ISLAM. Cuba kita renung sikit..... kita ni berketurunan Imam Kassim, yakni orang yang suka membantu masyarakat dengan kerja-kerja kebajikan. Ayah Imam Kassim adalah Koming. Imam Kassim dan ayahnya Koming adalah orang yang sentiasa mengetuai dan membantu mana-mana orang atau kumpulan yang ditindas penjajah dan orang jahat. Lihat dan baca sejarah selangor dimana Tengku Kudin menerima bantuan orang-orang Pahang untuk mempertahankan haknya. Orang-orang Pahang itu adalah orang-orang Koming / Imam Kassim ( tidak dicatat dalam sejarah nama ini).

Tambahan pula sekiranya ada diantara keluarga kita yang bertanding. Kita perlu dan mewajibkan diri kita menolong dengan apa bentuk pertolongan sekalipun. Perkara ini perlu kita sebarkan kepada ahli keluarga kita.

No comments: